فروش | توسط پاتریشیا جونز
فناوری باورنکردنی بر رشد کسبوکار کاملاً شناخته شده است، بهویژه در طراحی، پشتیبانی و فروش.
با این حال، برای این کار، باید فناوری و ابزارهای مناسب رشد کسب و کار را برای شرکت خود انتخاب کنید و مطمئناً خطر عدم استفاده از آن را داشته باشد.
در حال حاضر، محبوب ترین ابزار مورد استفاده برای تیم های بازاریابی، پشتیبانی و فروش، یک سیستم
43 درصد از مشتریان CRM از کمتر از نیمی از ویژگی هایی که در CRM خود دارند استفاده می کنند. - بینش CSOبرای توییت کلیک کنید
با این حال، برای بهرهمندی کامل از راهحل CRM کسبوکار، تیمهای شما باید از نرمافزار استفاده کنند، حتی اگر اغلب گفته میشود که پذیرش CRM توسط کارکنان نه آسان است و نه مطمئن، چه یک راهحل CRM در سطح سازمانی مانند Salesforce یا موارد دیگر. Salesforce Alternative CRM بیشتر توسط کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها در فضای CRM استفاده می شود.
بنابراین، اگر زمانی که یک نرمافزار CRM فروش برای کسبوکارهای کوچک خریداری میکنید، بتوانید درک کنید که تیمهایتان (بهویژه فروش) به چه چیزی نیاز دارند، همیشه یک فرآیند روانتر است و بنابراین در اینجا چهار ویژگی مهم است که اعضای تیم شما میخواهند در یک برنامه جدید مشاهده کنند. استفاده آسان از ابزار CRM، زیرا خرید فناوری بد حتی بدتر از هیچ است، زیرا استفاده از یک فناوری اشتباه برای راه اندازی یا کسب و کار کوچک شما می تواند به سرعت رشد کسب و کار شما را کاهش دهد.
1. خرید CRM که فرآیندهای شما را خودکار می کند
بهترین نرمافزار CRM فروش برای کسبوکارهای کوچک باید هم استفاده آسان باشد و هم فرآیندها را برای تیمهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی شما خودکار کند.
این بخاطر این است که؛ ویژگیهای فانتزی که برای فرآیندهای کسبوکار شما ضروری نیستند، نه تنها میتوانند حواستان را پرت کنند، بلکه میتوانند کل پذیرش CRM را پیچیدهتر از آنچه برای راهاندازی شما باید باشد، کنند.
از این رو، قبل از خرید CRM برای شرکت خود، به زنگ ها و سوت ها (که ممکن است جذاب به نظر برسند) فکر کنید اگر برای کسب و کار شما کاملا ضروری هستند.
در عوض، به دنبال ویژگیهایی در بهترین CRM خود برای کسبوکارهای کوچک باشید که باعث صرفهجویی در وقت شما شود و با پیچیدهتر کردن گردشهای کاری کسبوکارتان، آن را از بین نبرد.
اکنون، توانایی خودکارسازی وظایف و فرآیندها با استفاده از توابعی مانند Automation نیروی فروش، بیشترین صرفه جویی در زمان یک CRM را دارد.
بنابراین، CRM بخرید که بتواند کارهای روزمره و تکراری روزانه کارکنان شما را خودکار کند.
علاوه بر این، CRM همچنین با جمعآوری خودکار تمام دادههای مشتری در یک مکان در زمان صرفهجویی میکند که نه تنها باعث صرفهجویی در تلاشها میشود، بلکه مزیت بزرگ ایجاد یک منبع حقیقت در مورد سرنخها، مشتریان بالقوه و مشتریان شما را فراهم میکند.
2. CRM را بخرید که کاربر پسند باشد
همه ما از احساس ناامیدی که زمانی اتفاق میافتد که نمیتوانید تشخیص دهید یک نرمافزار یا یک برنامه کاربردی چگونه کار میکند، میدانیم.
این به این دلیل است که، زمانی که استفاده از چیزی دشوار است یا گیج کننده است، معمولاً تمایل داریم به سرعت آن را حل کنیم یا اگر درک آن طولانی شود، کار با آن را متوقف می کنیم.
این موضوع حتی در مورد سیستم های نرم افزاری CRM نیز صدق می کند. از همان لحظه، یک راه حل CRM شروع به تبدیل شدن به منبع اصطکاک می کند، همان لحظه که مردم نیز از آن استفاده نمی کنند.
از این رو به دنبال یک راه حل CRM باشید که بصری باشد و طراحی تمیزی داشته باشد تا بتواند به راحتی توسط کارمندان شما استفاده کند.
طبق تحقیقات، مشخص شده است که فروشندگان بیش از 60 درصد از زمان خود را صرف استفاده از فناوریها و ابزارهای مختلف رشد کسب و کار میکنند و بنابراین نمیتوانند از یک CRM استفاده کنند که آن را درک نمیکنند.
به عنوان یک علامت هشدار اولیه، بررسی کنید که آیا CRM ترجیحی شما همراه با راهنمای آموزشی طولانی است، زیرا هرچه یک سیستم CRM به آموزش کمتری نیاز داشته باشد، احتمال اینکه استفاده از نرمافزار آسان باشد و به راحتی توسط تیمهای شما مورد استفاده قرار گیرد بیشتر است.
3. خرید CRM که به سرعت قابل پیاده سازی است
برخی از کسبوکارها (عمدتاً شرکتهای بزرگ) به یک کارمند تمام وقت برای پیادهسازی، آموزش و مدیریت پلتفرم نرمافزار CRM نیاز دارند.
با این حال، برای استارتاپ ها و سازمان های کوچک، این نه واقع بینانه است و نه با قابلیت های محدود ضروری است.
بنابراین راه اندازی و نگهداری بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک سازمان شما نباید پیچیده باشد.
خرید CRM که فرآیند پیاده سازی آسانی دارد.
علاوه بر این، اگر با یک فرآیند طولانی و طولانی مدت شروع شود، هرگز شروع خوبی برای تجربه CRM تیم شما نیست.
از این رو همیشه یک CRM بخرید که تیم های شما می توانند بلافاصله با آن شروع به کار کنند.
4. CRM را بخرید که با نرم افزار(های) موجود شما ادغام می شود.
به تمام فناوریها و ابزارهای رشد کسبوکار که تیمهای شما از قبل استفاده میکنند و ابزارهایی که ممکن است در روزهای آینده حتی قبل از خرید CRM خود به آنها نیز نیاز داشته باشید، فکر کنید.
بسیار ضروری است که باید یکپارچگی بهترین CRM کسب و کار کوچک خود را با ابزارهایی که هر روز استفاده می کنید را بررسی کنید، زیرا در غیر این صورت، یک CRM را برای کسب و کار انجام دهید و تنها با حجم کاری موجود تیم شما می افزاید. و طبیعتاً به کار بیشتر خواهد شد. نامیدی ها
علاوه بر این، زمانی که از یک CRM یکپارچه استفاده میکنید که تمام دادهها را از همه برنامههای نرمافزاری سیلوهای متفاوت شما وارد میکند، این سیستم به کارمندان شما کمک میکند تا از اطلاعاتی که در مورد سرنخهایشان نیاز دارند، 360 درجه داشته باشند. مشتریان بالقوه و مشتریان به روشی سریع و آسان.
بردن
بنابراین، برای نتیجه گیری برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک، باید به عنوان اصلی ترین عامل محرک در فرآیند ارائه نرم افزار CRM شما باشد، زیرا چه نرم افزاری پیچیده تر باشد، چه کارمندان شما را می فهمند از آن استفاده می کنند. بیشتر می شود.
مزایای استقرار برنامه وفاداری مشتری با استفاده آسان CRM
جعبه هایی که باید قبل از پذیرش نرم افزار CRM فروش برای مشاغل کوچک بررسی شوند
مزایای استفاده از نرم افزار CRM ردیابی فروش برای رشد کسب و کار
بهترین نرم افزار CRM در سال 2021- چرا کسب و کار شما امروز به یک CRM نیاز دارد
crm ,یک ,استفاده ,کار ,کوچک ,کسب ,کسب و ,و کار ,استفاده از ,یک crm ,crm را
درباره این سایت